Wednesday, November 26, 2008

It's Over...Kaput...You're Done...Now It's Just Embarrassing.


Hey Trevor, you're 40 give it up. You keep trying to identify with the youth but your time has passed I'm sorry. Look at you, you're suffering from an identity crisis do you think that's how a man with an 18 year old son should dress. I mean you left Sylvia Rhone ran over to Dre had a big radio smash and got ya career crashed. Hand over the keys you cannot drive anymore. You should take all your old Busta energy that you've mysteriously found again and put it into some new artists. Maybe my homie "M-Dollar$" (we actually grew up together) wouldn't be dead right now if you put some of that energy into him. He wouldn't have been doing home invasions and dumb shit. Where's Rampage and all the Flipmode niggas dog?

I think it's Jay fault because he called you animated and then you went on this 4 year "I'm so tough campaign". Got Israel smoked, me and my niggas personally got into it with you in front of Hot97, you on the blow up getting all big and stupid looking cause your face says 40 but your wardrobe says 20. Now that you see your "I'm so tough campaign" got you as far as Papoose's one point LIE! you wanna be animated again and go back to what was working for you with your "Throw The Water On 'Em" and you just sound silly on "I Got Bass". How does this dude keep getting these lifelines. Seriously, E. Nicks (Head A&R at Universal Motown)....you loved my music....I guarantee you for half of what you gave Busta Rhymes for this "B.O.M.B" project I would sell double what he's going to. 'B.O.M.B" is the perfect name cause that's exactly what's going to happen in Sylvia's office when them numbers return 7 days after you're album drops. I use to dig you dog....you was the first rapper I spit for...you was my first connection but now your disconnected, from your audience and yourself.

6 comments:

Anonymous said...

Damn Jesse you went in on ol boy. LoL. His ass is very much old. And he needs to be behind the desk helping these young rappers to get a start. Peace Candice

Good Life said...

Im actually in the process of writing something similiar to this. He aint the only one. Its bitter-sweet though. One suggestion would be stop trying to recreate who you are and just go on the road. Hands down, Busta still has one of the illest shows in Hip Hop. I seen him a couple months ago and he literally rocked for over 2 hours.....straight hits.

*God's Gift* said...

hmmm...i completely agree with this one! and Taurean is right, there are many more out there like this. What can you do though? He's stuck in his ways trying to prove apoint. Maybe its a mid life crisis?!

Ski said...

NOVITO... I totly agree w/u!! How old is too old.. What's the age limit whn u hve 2 pull ya pants up.. If these guys would act their age thy would b able to shw the masses tht is HAWKIN u tht it is ok 2 grow up & move on.. to invest & bcme a grown man. That's y everybdy stuck running around thnkng thy 20 & rlly 40 b/c thy dnt wanna grow up but it's ok you can.. being a grown man is sexy trust.. damn..Pull ya pants up..get ur shirt ur size..u knw a regulr shrt NOT a whte TEE...Tke of the snekrs & put on sme loafrs..It's ok be a GROWN ASS MAN dogs...One thng i can say about Jay is he gets his GROWN MAN on!! Am i venting 2day or what!!

Ski said...

by the way NOVITO.. I'll sign u anyday & i'm @ ur release party early....HEELLLOOOOOO... U r HIP HOP!!! Gotta luv it!!!

Anonymous said...

YO!!! if that wasnts the funnest sh!t i read today... i am LMFAO!!